27 Ekim 2014 Pazartesi

Zamanım yok..


Ne kadar da kolay söylenilen bir söz değil mi ? Söylerken yüzümüz de hiç
kızarmıyor.Saklamışız kendimizi bir cümlenin arkasına , ne zaman sıkışsak hemen ona
koşuyoruz.Buna ben de dahilim.Ne zaman bir şey yapmaya kadar versem.İki gün sonra
yapmamaya başlıyorum.Mazeretim de çok belli.Zamanım yok..
Üniversiteye giderken saat 05:00 te uyanıyordum evet biliyorum çok erken ama okul şişlide
olunca öyle uyanmak zorunda kalıyor insan.Okulda da çok yoruluyordum.Dersten derse
koşuyor bazen beynim patlayacakmış gibi oluyordu.Eve gelirken de metrobüse
biniyordum.Onun yürüme mesafesi merdivenleri derken pert olmuş vaziyette eve
geliyordum.Tabi o da akşam oluyordu.Yemek yiyip bazen oturuyordum bazen de hemen
uyuyordum.Zamanımı hiç iyi kullanamıyordum.Vitaminsiz kaldığım için yorgun
düşüyordumAma isteyipte yapamayacağımız şeyler çok az.Yeter ki
isteyelim.Zamanı o kadar güzel ayarlıyoruz ki siz bile şaşırıyorsunuz.Başardığınızda ya ben
bunu mu bu kadar çok bekledi,inanamıyorum kendime.Çok akılsızmışım diyorsunuz.Ben
kendimden biliyorum.Bu ayki hedefimi belirlemiş bulunmaktayım. 260 kelime
ezberlenilecek ve mühendislik programı öğrenilecek.Siz de bir an önce bu kalıbın arkasında
durmayı bırakın.Hedeflerinizi , yapacaklarınızı kendi içinizdeki zamanın yok yapamazsın

diyenden uzak tutun ve yapmak için zaman yaratın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder