25 Ekim 2014 Cumartesi

Planlı yaşayın



Biliyorum demesi kolay yapması zor bir şey.Ben de planlı yaşayamam.Ama bir günde yapmak istediklerimi not defterime yazarım ve o gün hepsini yapmaya çalışırım.Hiçbir zaman saatleri ayarlayarak plan yapamamışımdır.Bu yüzden saatlere takılmadan o gün olsun saat kaçta olursa olsun diyerek yaparım işlerimi.Strese de girmem böyle yapınca.Aksine her üstünü çizdiğim şey için mutlu olurum , bir işi daha bitirdim derim.Bana mutluluk hissi veren,bakınca güzel anılarımı canlandıran bir not defteri ile kalem alır yazmaya başlarım.Bunca duygu bir defterde nasıl olur diye düşünebilirsiniz.Sevdiğiniz yerlerden , yanınızda sevdiğiniz kişiler ile olunca bu duyguları bir defterde hissedebiliyorsunuz.Siz de kendinize sizi ifade edebilecek güzel bir defteri alarak yapılacaklar listenizi yazmaya başlayabilirsiniz.Bir bakmışsınız her gün not tutmaya başlamışsınız.Not tutun,yapılacaklar listesi yapın.Kendinizi önemli ve güçlü hissetmenizi sağlayacak.Ben hissediyorum umarım sizde hissedersiniz.Yaptıklarınızın üstünü çizdiğinizde keşke daha fazla şey yapsam bile diyebilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder