27 Ekim 2014 Pazartesi

Kendiniz olun


Bunu muhtemelen herkesden duyuyorsunuzdur.Hatta kendiniz de söylüyorsunuzdur.Çok doğru bir söz.Kendimiz olmak.Çünkü bir süre sonra kendimiz olmaktan çıkıp karşımızdakinin bizi nasıl istediğini düşünerek hareket ediyoruz ve böylelikle kendi benliğimizi unutuyoruz...

Ben bir zamanlar ciddi duran, bejimsi kıyafetler giyen kızlar gibi olmak istedim.Okulda o kadar çok havalı görünüyorlardı ki.Her şeye gülen değil de asi duran tiplerden olmak istedim.Ama hiçbir zaman başaramadım.Çünkü elimde değil, içimden gelmiyor.Kendimi zorluyorum o da en nefret ettiğim şeyler içinde.Ben daha çocuksu, güleç suratlı, saf bir kızım.Karşımdaki bana ne söylerse söylesin ister iyi ister kötü o masum çocuksu halimi bırakamam.Ama damarıma basıldı mı anında tırnaklarımı gösterir ,hakkımı korurum.Hakkınızı koruyun.Siz izin vermedikçe size kötü davranamazlar.Davransalarda bir tesiri olmaz.Ben bunu yarı başarıyor yarı başaramıyorum.Değişeceksek kendimiz için değişmeliyiz . Mesela en kolayı artık canımız sıkılmıştır aynı saç kesiminden ve değiştiririz, renginden bıkmışızdır onu da değiştiririz ,bir çok şeyi değiştirebiliriz.Ama öncelik kendimiz.Kendimizi mutlu etmeliyiz.Başkası için değişmemeliyiz.Belki biz karşımızdaki kişi kadar bilgili değiliz.Evet olabilir .Sırf onun için onun yanında cahil kalmamak için 2 günde öğrenilen şeyler pek iç açıcı değildir.Hemen unutursunuz.'Ya ben ne yapıyorum acaba bunu istiyor muyum ?'dersiniz kendinize.O yüzden kimse sizin için değişmiyor.Sevin kendinizi ,özünüzde kalın.Kalın ki insanlar sizi tanısın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder