25 Ekim 2014 Cumartesi

Teknolojiden uzak kalın



Evet kısa bir süreliğine teknolojiden uzak durun.Bunu vize&finaller ve telefonunuz bozulmadan önce yapın.Bir ara telefonum bozulmuştu ve servise göndermiştim.Sonradan fonksiyonu olmayan küçük bir telefon aldım.Fonksiyon dediğim şey tabii ki internet.Okulda kahvaltımı yaparken elimde bir boşluğun olduğunu fark ettim.Ne haberlere bakabiliyordum ne de sosyal paylaşım sitemi kontrol edebiliyordum.Kendimi yazlıkta gibi hissettim.Çünkü orada da internet yok ,denizin karşısında , yakınlarda bakkal bile olmayan bir yerdesiniz.Ama sonradan baktım ki alışmak zor değilmiş.Teknolojinin, telefonun ,internetin, beni ne kadar yorduğunu ve strese girmemi sağladığını anlamış oldum.Kendimi şanslı hissetmemi sağladı.Çünkü beni strese sokan bir şeyin ne olduğunu anladım ve ondan uzak kalabilmeyi başardım.Bir hafta değil belki bir ay belki de bir yıl tüm radyasyonlu eşyalardan uzak kalabilirim .Siz de sadece bir şey olduğunda telefonunuzu değiştirmeyin.Ya da benim başka telefonum yok demeyin.O zaman telefonunuzda en çok kullandığınız ,bağımlı olduğunuz uygulamayı silin.Ya da girmemeye çalışın.Bu sizin için bir artı.Bunu yapabilen insanlar az sayıda.Yaparken ikinci üçüncü günde pes edenleri de gördüm.Ama sonuca ulaşmak istiyorsanız sonuna kadar gitmelisiniz.Hem kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacak,hem teknolojinin iplerini elinizde tutabileceksiniz, hem de sağlıklı bir yaşama merhaba diyeceksiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder