27 Ekim 2014 Pazartesi

Hayallerinizi gerçekleştirmeye bakın..



Herkesin küçükken büyük hayalleri vardır.Araba almak,pilot olmak,doktor olmak vs.Benimki de yurt dışına gitmekti.İzlediğim filmler, dinlediğim şarkılar, klipler hayalimi  güçlendirdi.Üniversitenin yurt dışı imkanları daha da istek yarattı.Ama bunu gerçekleştirmem için bir çaba ,planlı çalışma, çok çalışmam ve yine çok çalışmam gerekiyordu.Erasmus sınavına girdiğimde çok çalışmam gerektiğini anladım.Erasmus diye babamın başının etini yediğim zamanlar çok oldu.O kadar yalvardım yakardım izin vermediler.Hem para manasında bir çöküşteydik hem de sağlık problemlerim vardı.Her gün koridordaki panoda asılı Erasmus afişine dokunarak geçiyordum .Yurt dışı kampüsündeki insanların rerimlerine bakıp ağlıyordum.Bıraz kıskanmıştım sanırım.Neden ben  gidemiyorum diyordum.Sizin için belki önemsiz bir konu görünebilir fakat benim için muhteşem bir şeydi.Bilmediğim bir şehirde, hep o izlediğim filmlerdeki şehirlerin birinde olacaktim.Son gün, başvurunun son günü karar verdim.Kazanmasam da bu sınava girmek istiyordum.Aradım konuştum tam başvuru formunu yaptım derken imzası gerekli olan hocamızın o gün izinli olduğunu öğrendim ve saat 17:00a kadar  Şişli'den Beşiktaş'a yetiştirmem gerekiyordu.Hocayı bulduğumda yaklaşık yarım saatlik bir sürem kalmıştı.Taksiye atlayıp kampuse gittiğimde nefes nefeseydim.Ama yetiştirmiştim.Sınavın zorun da zoru olduğunu  biliyordum .Gidemediğimi bildiğim için çok çalışmamıştım.Fakat hiç üzülmemiştim.Sadece denemek istemiştim.Bu benim hayalim dedim.Her gün hayalimin yanından geçip  öylece kalıyordum.Bu artık sona ermeliydi.Yine olsa yine denerdim.Sizde deneyin ,olmasa da hayalinize koşun.Kendinize imkan ,fırsat verin.Kendi şansınızı kendiniz yaratın.Benim hayalim hala devam ediyor.Daha da genişledi.Yenile yenile daha iyi yenilcem.Daha iyi öğreneceğim ve amacıma ulaşacağım.Kendime inanıyorum.Kendinize güvenın.İnanın bir işi yaptığınızda ertelemenın verdiği geçici rahatlık hissinden daha mutlu olacaksınız. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder