24 Ekim 2014 Cuma

Kırmızı Kurdele

Makaslar hazır olsun kurdeleyi kesiyor , Bol Bol Sevgi İle'yi huzurlarınıza sunuyorum..

Kırmızı Kurdele'yi kesip açılışı yapma zamanımız artık geldi.

Bir senedir yazdıklarımı artık kağıtlarda değil de burada yazıyor olmam hem heyecan hem gurur hem de biraz endişe verici.Negatif duygularımı pozitiflerle bastırmaya çalışıyorum ve artık bunu başardım, evet oldu.Açılış dedim o zaman açılış kime ait, konusu nedir hemen anlatayım efendim. Adım Gizem YILDIZ ve bu benim geçen seneden bu zamana ve geleceğe kadar uzanan yazdıklarım.Geçen yıldan bu zamana kadar uzanan bu dönemde ; bazı zamanlar çok çaresiz, bazı zamanlarda yenilmez bazı zamanlarda korkmuş,bazı zamanlarda da çokkk mutlu hissettim.Ama aslında en önemlisi kim olduğumu , içimdeki henüz büyümemiş o küçük kızı, kalp atışlarımı hissettim..


Peki ama nasıl yazmaya başladım .. 
Her şey 2012'de üniversite tercihlerimin olduğu yıl oluverdi.Kendime küçük bir defter alarak güzel ve mutlu olan her anımı yazdım.Üniversitem olsun diye yazdığım dualarım,sevdiğim çiçekler,yazdan kalan bozukluk param,alışveriş fişlerim gibi içinde anı ve tarih olan her şeyi  koydum.Sonra üniversiteyi kazandığımı öğrendim ,yaz bitti,Eylül geldi,yaptıklarım,yapacaklarım hâliyle yazdıklarım da çoğaldı ve bir gün bir baktım ki dört tane not defterim olmuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder