27 Ekim 2014 Pazartesi

Derste anlamadığınız konuları sormaktan korkmayın !

 Biz öğrencilerin belki de en büyük sorunlarından biri hocaların "Anladınız mı ? "sorusuna karşı her defasında "Evetttt" dememiz.Anlamasak bile evet demeyi hep sürdürüyoruz.Peki ama neden ? Herkesin önünde bilmediğimiz anlaşılırsa rezil olacakmışız  gibi hissediyoruz ya da hiç uğraşmak istemiyoruz.Gülünç duruma düşeceğimizi düşünüyoruz ve belki de hocanın kızacağını bile düşünenler olabilir.Ama işte o öyle olmuyor.Ben lisede muhasebe dersinde bir konuyu anlamadım diye tam 3 kez soru sordum ve her defasında öğretmenim sıkılmadan anlatmıştı.Ben soru sormaktan asla vazgeçmedim.Hatta biraz önce Mevzuat dersinde İhracat Kdv'leri hakkında hoca konu anlatırken bir şeyleri anlamadığımı fark ettim.Kolay ve anlaşılır anlatmasına rağmen takıldığım yeri sordum.Bazı arkadaşlar güldü falan ama nedense onların sesini duymuyorum.Çünkü biliyorum ki ben o soruyu sormazsam o büyüyecek ileride yine karşıma çıkacak.Sınavda hoca soracak ve son dakika çalışmayla o şeyin aklıma girmeyeceğini biliyorum.O yüzden soru sormaktan asla vazgeçmeyin.Hep sorun.Negatif bir tarafı yok aksine gelişiyorsunuz,sevgi topluyorsunuz hocalarınızın gözüne giriyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder