24 Ekim 2014 Cuma

Asıl Olaya Gelirsek

Asıl Olaya gelirsek ;

Hayatımızı inişli-çıkışlı, kenarlarında renkli çiçeklerin olduğu,yağmur yağdığında çamurlandığı,güneş açtığında gökkuşağının belirdiği , bazen taşlı  bazen düz bazen de patikalı yollara benzetirsek böyle durumlar elbet olmuştur.Bunlar hayal gücümün yazdırdıkları..Hayal gücümüzü kullanarak bir bulutu çiçeğe benzetebiliriz, isteyip de alamadığımız elbisenin içinde kendimizi hayal edebiliriz  ya da son model arabamızın olduğunu düşünebiliriz.Tabii bunlar en kolay örnekler.İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar diye boşuna dememişler.İşte bu yazdıklarımda hayaller,başarma duygusu,azim,kendine güven gibi birçok konu var.Aslında bunların öncesinde kendini yeterli olarak görmeyen birisinin nasıl olur da değişmeye karar verdiğini ve bu yazılanların sizlere ne gibi yararı olacağını anlayacaksınız.Bunları yazmamdaki dönüm noktam korkularımdı.Onların sayesinde büyüdüm,kendimi tanıdım,neleri yapmak istediğimi anladım.Yazmaya günlük tutarak başladım.Doğrusunu söylemek gerekirse mutlu olduğum her anı oraya yazdım.Bir nevi ölümsüzleştirmeye çalıştım.Tek bir farkı vardı, kötü olayların hiçbirini yazmadım.Yapacaklarımı tek tek not ettim ve yaptım.Yapmaya da devam ediyorum.Kendini keşfedenler,hayallerini uçsuz bucaksız köşede bırakmış kişiler,kendini şanssız hissedenler,'Ya yapamazsam?' diye düşünenler için  ve başarının küçük yaşlardan elde edilebileceği gibi insan istedikten sonra onu yirmi yaşında da bulabileceğini göstermek yazıyorum.Kendimizi sınırlayanın aslında biz olduğumuzu,istesek elimizden gelenin en en en iyisini yapabileceğimizi sadece bir yerlerden başlamamız gerektiğini , belki ağlayarak belki gülerek belki de sinirden saçlarımızı yolarak başarabileceğimizi göstermek istiyorum.Herkes yazabilir diyebilirsiniz, bunun diğerlerinden farkını sorgulayabilirsiniz.Fark benim.Yaşanmışlıklar farklı.Bu yazdıklarımda küçük ya da büyük her şey yaşanmışlıkla dolu.Film sahnesini andıran olaylar da var günlük olaylar da.Fark, bir öğrencinin diğer arkadaşlarına örnek olması,ortak olan şanssızlığa inanma duygusunu ortadan kaldırmak istemesi,riski göze alması,kendi olması..

                                                                                                                   Gizem YILDIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder