31 Ekim 2014 Cuma

Okumanın yaşı olmaz

Bugün Dış Ticaret hocamızla DGS hakkında uzunca konuştuk.Hocamız gençlik&öğrencilik yıllarından bahsetti.Kendisine hayranım.İstanbul Üniversitesini bitirmiş,çeşitli bankalarda çalışmış ve en son bizim okulda öğretim görevlisi olarak çalışıyor.İş hayatında birçok başarılar elde etmiş ve bizim de öğrenmemiz için elinden geleni yapıyor.Ona buradan Teşekkürlerimi sunarım.Neyse asıl konumuza dönersek,bugün okul çıkışı kütüphaneden almam gereken kitaplarım vardı.Onları alırken hiç tarzım olmayan,bölümüm dışındaki kitaplara da göz attım.Onlardan da aldım.Daha sonra kitapları kayıt altına alan bayan,kartımda Dış Ticaret bölümünün yazılı olduğu yeri gördü.Konuşmaya başladık.Meğersem o da Dış Ticaret bölümünü yeni kazanmış hem de  bizim okulda ! Yaşı biraz vardı yani otuzlarındaymış ama hiç öyle göstermiyordu.Asıl dikkatimi çeken kaç yaşında olursa olsun okuyor olmasıydı.Takdir ettim kendisini.Dersler hakkında ufak bir konuşmamız daha geçti.
Sonuç olarak biz derslerin çokluğundan,uzun olmalarından dolayı sıkılıyoruz bıkıyoruz ama dışarıda insanlar bir şeyleri başarma niyetinde.Kaç yaşında olursak olalım,nerede olursak olalım okumaktan vazgeçmeyelim.İster okul olsun, ister kitap.Ama tekrar söylüyorum okumanın yaşı olmaz.İnsan bir kere istedikten sonra yaşın bir anlamı kalmıyor..

Şimdi resim ararken bu haberi buldum.Bakınız teyzemiz okumak niyetinde.
28 Ocak 2014 17 : 08 
12 yaşında ilkokulu bitirdikten sonra ailesinin ekonomik durumu nedeniyle eğitimine ara vermek zorunda kalan Özyurt, bu özlemini 50 yaşından sonra gidermeye başladı. İlk önce ortaokulu dışarıdan bitiren Özyurt, daha sonra Zonguldak Anadolu İmam Hatip Açık öğretim Lisesi'ne kaydını yaptırdı. Torunları yaşındakilerle aynı sıralara oturan ve kendi çocukları yaşındaki öğretmenlerden ders alan Fatma Özyurt, şu an lise üçüncü sınıf öğrencisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder