27 Ekim 2014 Pazartesi

Aceleci olmayın..



İşimizi yaparken , konuşurken, ödev yaparken, sınavdayken, yürürken,işe giderken,okula giderken,yağmur yağarken hep koşturuyoruz.Hayatın her saniyesinde...Bence bu çok saçma.Bunun yüzünden zamanı iyi değerlendiremiyoruz .' Ay buraya geç kalmayayım, bunu hemen göndermeliyim ' diye iki elimiz bir papuca giriyor.İşte ben bu yüzden,bunları yaşamamak için okula bir saat erken gidiyorum.Yavaş yavaş yürüyorum.Metrobüse binerken hücum halindeki insanları görüyorum.Onlara ne demeli?.Yani o izdihamı çekeceğimize 15 dk evden erken çıksak da güle güle, huzurlu bir şekilde, yetişmeme korkusu olmadan binsek daha güzel olmaz mı ? Ya da sınavdayken acele acele soruyu okuğumuzda yanlış olan şıkkı nedense doğru olarak görmemiz de enteresan bir durum.Yağmurdan kaçan insanlara karşı hem empati kurabiliyorum hem de kuramıyorum.Bilmiyorum eve mi gidiyorlar işe mi ,okula mı yoksa arkadaşlarıyla gezmeye mi.Ama yağmurdan kaçmak hayattaki bir tutam eğlenceden kaçmak gibi bir şey.Ben yağmur yağarken kaçmam.Niye yağıyor diye kızmam Hatta ne zaman spor ayakkabı , süet ayakkabı ya da ince bir şey giysem yağmurun yağdığı güne denk geliyorum.Okuldan eve gelinceye kadar (Mecidiyeköy'den Anadolu yakası o kadar da yakın değil) sırılsıklam oluyorum.Ama ya kulağımda kulaklık oluyor ya da ben şarkı söylüyorum işte  o zaman yağmuru bir hediye olarak görüyorum.Islanmışım, makyajım akmış hiç umrumda olmuyorlar.Acaba saçım bozuldu mu falan diye de düşünmüyorum.Şemsiye de kullanmaya karşıyım.Çünkü her defasında unutuyorum.Böyle daha da ıslanıyorum ama eğlenmekten vazgeçmiyorum.Acele etmiyorum.Bunu size migreni olan birisi söylüyor.Tabi ki şemsiyeniz,şapkanız,atkınız , kalın giyecekleriniz olsun.Bilmiyorum bu konu ile ilgili siz ne düşünüyorsunuz.Ama hayatta zaten bazı gıcık şeyler varken acele ederek güzel şeyleri kaçırmak mantıksız.Kendinize bir plan oluşturun.Deneyin.. Erken uyanmayı ,erkenden yola çıkmayı deneyin.Acele etmeyin nasıl olsa varacağınız yere gideceksiniz,o sınav bitecek ve işinizi yetiştireceksiniz.O anı sindire sindire yaşayın.En mutlu halinizle , enerjinizle ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder