31 Aralık 2016 Cumartesi

Yeni Yıl Yazısı

Sevgili arkadaşlar !
Evetttt geldik 2016 defterini kapatmaya..İyi güzel , mutluluklu hüzünlü , kahkahalı ağlamaklı pişmanlıkların , cesaretin olduğu bir yılı daha geride bırakıyoruz.
Unirehberlik Twitter hesabını siz öğrencilere ulaşmak için , sorunlarımızı sorularınızı dinleyip bir yol , yön bulmak için , daha pozitif öğrenciler olsun diye açmıştım.Hani size hep Hadi okuyun Yeni Yazı var , yorumlarınızı bekliyorum falan diye çokkk yazıyorum ya , o yazdıklarım benim 4.5 yıllık birikimlerim.Çıkardığım dersler ,umutsuzluklarım ve umutlarım...Bir engelle karşılaştığımızda onu geçmek yerine daha da geri gidiyoruz ya ben de lise ve üniversite öğrencileri için hazırladığım çalışmalarımda öyleydim.Çok fazla engel çıktı karşıma ve hep bıraktım sonra devam ederim dedim ama keşke bırakmasaymışım diyorum şimdi.Çünkü sizin gibi değerli öğrencilerle tanıştım ve daha önceden başlasaydım çok daha fazla kişi olurduk ama olsun artık o da 2017'ye kısmetmiş :)
Unirehberlik - Twitterda o kadar değerli arkadaşlarla tanıştım ve onlar da bana ve yazdıklarıma o kadar çok değer verdikler ki buradan onlara çok çok teşekkür ederim tekrardan :) 900 KİŞİ OLDUK ARTIK.Kimileri takipçilerini artırmak için takip ediyor kimileri de işte onlar en önemliler yazdıklarımı takip etmek için , bir şeyler öğrenmek için takip ediyorlar.Her defasında diyorum mesaj atın mesaj atın mesaj atın konuşalım diye.Atanlarla sohbetimizi ediyoruz ve birbirimizi daha iyi anlamaya başlıyoruz.Bu benim için çokkk önemli bir ayrıntı.O yüzden şimdi bu satırları her kim okuyorsa Twitterdan mesaj atsın :) Ders haricinde dahi olabilir yeter ki bir etkileşim olsun birbirimizi tanıyalım ve birbirimize destek olalım.
 Ben 2016'da yaptıklarım ve yapamadıklarım için pişman oldum , bu sefer çok boşverdim ve her şeyi akışına bıraktım.Ama öyle yapmamak gerekiyormuş , en azından bir yerlerden tutmak gerekiyormuş.Kendim ettim kendim buldum bu noktada ama olsun diyorum yine ders çıkarttım ve gelecekte bunları yapmayacağım diyorum.O yüzden siz de çok çok pişmanlık duyduğunuz şeyler yaptıysanız bırakın onları , yüzleşin onlarla ve artık geride bıraktığınızı söyleyin onlara.Kendinizi sıkmayı bırakın ve yeni şeylere odaklanın.Bu sene bambaşka şeyler yapmaya , korkularınızı yenmeye , kendinizi geliştirmeye , insanlara değer vermeye , kendinizi eskisinden çok daha fazla önemsemeye bakın.Unutmayın ki siz çok değerlisiniz ve siz kendinizi sevdiğinizde ve değerli hissettiğinizde karşınızdaki insanlar da size öyle yaklaşır.
Okulda , sınavda , aile içinde , sevgilinizle , dostlarınızla aranızda kötü ne yaşadıysanız artık geride kaldılar.Şimdi açılmamış bir 365 gün var.Bu günleri en iyi şekilde dolduralım.Daha çok umutlu olalım , daha çok şükredelim ve hem kendimiz hem de ülkemiz adına dua edelim.
Her şey gönlünüzce olsun..
Sevgiler
Gizem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder