23 Aralık 2016 Cuma

Yine bir sunum anısı...

Hepinize tekrardan merhaba arkadaşlar.Aslında bu senenin son blog yazısını yayınlamıştım amaaaa yaklaşık yarım saat önce yaşadığım bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum.Şahsen ben biraz ya sabır demeye başladım J
Şimdi şöyle , İşletme dersimiz için sunum hazırlamıştık.Grup arkadaşlarım da benden 3-4 yaş küçükler.Neyse biz sunumu yaptık , hocamız bize grup arkadaşlarımızı değerlendirmemiz için kağıtlar verdi onlar da tamamdı.Aynı zamanda biz bunları yaparken diğer arkadaşlarımız da sunumlarını yapıyorlardı.Sonra yanımda oturan grup arkadaşım kız bana dedi ki , Gizem hadi sen de ver.Dedim ki şimdi vermeyeyim ders arasında vereyim.Çünkü bir âdap vardır , bir saygı vardır.Birincisi diğer arkadaşlarımız sunumlarını yapıyorlardı ikincisi de öğretmen onları dinlerken ben nasıl araya girip  “hocam bir saniye kağıtları vereyim ama bir de soru sormak istiyorum “ diyeyim ? Ayrıca bir atarlar bir tavırlar... Benim beşinci yılım bu okulda beşinci… Ben saygıyı , hoşgörüyü , davranış şekillerini çok iyi öğrendim.Ama saflığım ve telaşlı tavrım beni çok mu çok aptal gibi gösteriyor da bazı insanlar beni saf zannediyor , beni küçük görüyorlar ?...Cidden üzüldüm çünkü böyle davranışların bittiğini sanıyordum ama yanılmışım.Her zaman karşımıza bizim enerjimizi düşürecek ve bize tavırlarda bulunacak insanlar çıkacak..Sıcak sıcağına yazmak istedim , sizinle paylaşmak istedim… J Ama tabii ki de kafamıza çok fazla şey takmıyoruz ve ilerlememize gelişmemize hayata bakış açımıza bakıyoruz !

Sevgiler


Gizem  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder